Deklaracja dostępności
Standardy ochrony małoletnich
2022.01.20 - Noworoczna Gala Operetkowo-Musicalowa „W rytmie walca”
Gmina Kozienice i Kozienicki Dom Kultury im. Bogusława Klimczuka zapraszają na Noworoczną Galę Operetkowo-Musicalową „W rytmie walca”, która odbędzie się w dniu 20 stycznia 2022 r. (czwartek) o godz. 17.30 w sali koncertowo-kinowej Centrum Kulturalno-Artystycznego w Kozienicach (ul. Warszawska 29).
    Bilety* w cenie 40 zł do nabycia w kasach Kozienickiego Domu Kultury im. Bogusława Klimczuka zlokalizowanych w Centrum Kulturalno-Artystycznym w Kozienicach (ul. Warszawska 29) oraz na biletyna.pl od dnia 9 stycznia 2022 r. (niedziela).
      * Przy zakupie w kasach KDK dla posiadaczy „Kozienickiej Karty Mieszkańca (ze statusem Dużej Rodziny)” stosuje się 25% rabat, zaś dla posiadaczy „Kozienickiej Karty Mieszkańca” 10% rabat. Zachęcamy do wyrabiania „Kozienickiej Karty Mieszkańca”, szczegóły na stronie: karta.kozienice.pl/.
Liczba miejsc ograniczona. Nie przyjmujemy rezerwacji grupowych.
Kozienicki Dom Kultury im. Bogusława Klimczuka wprowadził zalecenia Ministerstwa Zdrowia oraz służb sanitarno-epidemiologicznych. Wydarzenie odbędzie się z zachowaniem reżimu sanitarnego, m.in. uczestnicy zobowiązani będą zakryć maseczką nos i usta, a organizator udostępni uczestnikom nie więcej jak 30% liczby miejsc w sali (regulamin wydarzenia dostępny na dole strony) Uwaga: Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów do limitu 30% nie wlicza się zaszczepionych przeciwko COVID-19 pod warunkiem okazania przez te osoby: unijnego cyfrowego zaświadczenia COVID lub zaświadczenia o szczepieniu, wyniku testu i wyzdrowieniu. W przypadku nieokazania wskazanych dokumentów, organizator ma prawo odmówić wstępu na wydarzenie. W całym obiekcie Centrum Kulturalno-Artystycznego w Kozienicach stosujemy zasadę DDM, czyli: D jak dystans, D jak dezynfekcja, M jak maseczka.

Noworoczna Gala Operetkowo-Musicalowa „W rytmie walca”
    Wystąpią:
    • Ksenia Tomkiewicz - sopran
    • Bartosz Gorzkowski - tenor
    • Kwartet smyczkowy ARCHI filharmoników krakowskich w składzie:
      • Anna Hara-Pióro - I skrzypce
      • Bogusława Ziegelheim - II skrzypce
      • Błażej Michna - altówka
      • Agata Sanchez-Martos - wiolonczela
    • Przy fortepianie - dr Emilia Bernacka
    • Prowadzenie koncertu Alan Bochnak
Ksenia Tomkiewicz - z pochodzenia jest Białorusinką. Studiowała na Białoruskiej Państwowej Akademii Muzycznej w Mińsku, na wydziale wokalno-chóralnym, kierunek śpiew klasyczny (2009-2013). Do Polski przyjechała kontynuować studia. Od siedmiu lat mieszka w Polsce i jest absolwentką Akademii Muzycznej w Krakowie wydziału wokalno-aktorskiego - specjalność śpiew solowy. W 2018 r. uzyskała tytuł magistra. Współpracowała z Operą Krakowską przy produkcji opery „Mefistofeles” A. Boito w reż. Tomasza Koniny. Pierwsza poważna przygoda z musicalem rozpoczęła się w 2015 r. w Krakowskim Teatrze Variete przy produkcji musicalu „Legalna Blondynka” w reżyserii Janusza Józefowicza. Aktualnie współpracuje z Teatrem Muzycznym w Poznaniu, gdzie w maju 2019 r. zadebiutowała w musicalu „Jekyll and Hyde” w roli Emmy. Gra również w takich musicalach jak: „Nine”, „Zakonnica w przebraniu” i „Rodzina Addamsów” w reż. Jacka Mikołajczyka, „Evita” w reż. Sebastiana Gonciarza, „Księżniczka Czardasza” w reż. Grzegorza Chrapkiewicza oraz „Skrzypek na dachu” w reż. Artura Hofmana. Od wielu lat koncertuje w Polsce i za granicą z solowymi projektami takimi jak: „Złote Przeboje Anny German”, i „Najpiękniejsze Pieśni oraz Romanse Rosyjskie”. Współpracuje również z krakowskim zespołem wokalnym Cracow Singers pod kierownictwem Karola Kusza w projekcje Cracow Singers & Stanisław Soyka „Shakespeare a cappella”. Na swoim koncie również ma jedną rolę epizodyczną w poważnej produkcji filmowej. W 2019 r. zagrała żonę Waltera Durantiego Katye w filmie Agnieszki Holland „Obywatel Jones”. Bartosz Gorzkowski - ukończył z wyróżnieniem Akademię Muzyczną im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu w klasie śpiewu solowego śp. prof. Tomasza Zagórskiego oraz prof. Wojciecha Maciejowskiego. Ukończył również studia z reżyserii dźwięku na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Laureat III miejsca w Ogólnopolskim Konkursie Wokalnym im. Romualda Tesarowicza w Teatrze Wielkim w Łodzi. Otrzymał także wyróżnienie i nagrodę specjalną za interpretację utworu barokowego w Międzynarodowym Konkursie Wokalnym im. I. Godina we Vrablach. Brał udział w produkcjach operowych jako Radoski w Sigismondo G. Rossiniego, The Young Man w The Golden Dragon P. Eötvosa, Walery w Kabaliście J. Elsnera oraz Oficer w Fanisce L. Cherubiniego. Jako solista i kameralista występował na wielu międzynarodowych festiwalach muzycznych, m. in. MA Festival Brugge, Opera Rara Festival, Festiwal Bachowski w Świdnicy, Bad Hersfelder Festspiele, Rossini in Wildbad: Belcanto Opera Festival, Musica Sacromontana. Współpracuje z zespołem muzyki dawnej Capella Cracoviensis, z którym wykonuje liczne dzieła oratoryjno-kantatowe. Występował na deskach Concertgebouw Brugge, Teatru im. J. Słowackiego w Krakowie, Teatru Muzycznego w Poznaniu, Filharmonii Opolskiej im. J. Elsnera, Filharmonii Narodowej w Warszawie, Operze i Filharmonii Podlaskiej w Białymstoku oraz ICE Kraków. Swoje umiejętności wokalne doskonalił podczas mistrzowskich kursów wokalnych m. in. u prof. E. Blahovej, prof. I. Kłosińskiej, prof. J. Rappe oraz prof. R. Karczykowskiego. Jest solistą Męskiego Kameralnego Zespołu Śpiewu Cerkiewnego Partes, z którym koncertuje w kraju i za granicą, m. in. w Estonii, Serbii, Ukrainie czy na Słowacji. W jego dorobku znajdują się również nagrania fonograficzne, tj. opera „Faniska” L. Cherubiniego, „W kręgu polskiej pieśni XIX/XX wieku”, „Anothen”, „Tropos” oraz „Sporos”. Kwartet smyczkowy ARCHI tworzą instrumentaliści związani z Filharmonią Krakowską posiadający bogate doświadczenie estradowe. Obok klasyki chętnie wykonują repertuar operowy, operetkowy, musicalowy, filmowy, a także z pogranicza jazzu. Na początku swojej działalności zespół stworzył autorski projekt stanowiący fuzję różnych gatunków oraz dziedzin sztuki - w latach 2011-2013 na dużej scenie Filharmonii Krakowskiej zorganizował cykl koncertów odbiegających od sztywnych ram klasyki - łącząc tradycyjne brzmienie kwartetu smyczkowego z tańcem, śpiewem oraz brzmieniem jazzowych instrumentów perkusyjnych:
  • „Klasyka i Flamenco” - z udziałem krakowskiego zespołu Aire Andaluz, perkusisty Ryszarda Haby oraz gitarzysty Adama Zalasa,
  • „American Dream” - we współpracy z sopranistką Joanną Trafas oraz tancerką baletową Katarzyną Pamułą,
  • „Klasyka a`la Salsa” - wraz z kubańskimi artystami Mili Moreną (taniec i śpiew), Alexisem Vinent (taniec) oraz grupą jazzową Tadeusza Leśniaka Fortet.
Obecnie zespół występuje na scenach Małopolski, również w formie streamingu-live, a także nagrań. Pozostaje we współpracy ze znanymi krakowskimi artystami: klawesynistą Andrzejem Zawiszą, sopranistkami Joanną Kowalską-Pawlikowską oraz Joanną Trafas, pianistką Emilią Bernacką, flecistką Magdaleną di Blasi, perkusistą Markiem „Smokiem” Rajssem i wieloma innymi. Zespół brał udział w XI Festiwalu Kultury Japońskiej na Zamku w Krasiczynie wraz z tancerką Akiko Biedroń oraz pianistką Atsuko Ogawa. Członkowie kwartetu z powodzeniem prowadzą również działalność pedagogiczną w krakowskich szkołach muzycznych. Ponieważ w kręgu ich zainteresowań znajduje się też wykonawstwo historyczne - dwoje spośród nich podjęło w tym kierunku dodatkowe studia na Krakowskiej Akademii Muzycznej uzyskując specjalizację w zakresie gry na dawnych instrumentach. dr Emilia Bernacka - pianistka, lwowianka, swoje pierwsze doświadczenia muzyczne zdobywała w Specjalistycznej Szkole Muzycznej im. Salomei Kruszelnickiej we Lwowie (odpowiednik Szkoły Talentów), gdzie otrzymała najwyższe wyróżnienie - złoty medal (1996 r.). Jest również absolwentką Krakowskiej Akademii Muzycznej (klasa fortepianu prof. Janiny Baster, 2002 r.) oraz Studiów Podyplomowych w zakresie kameralistyki na tej samej uczelni (specjalizacja: duet fortepianowy - dyplom z oceną celującą, 2004 r.). Doktor sztuk muzycznych (2019 r.). Ceniony akompaniator m.in. na kursach mistrzowskich prof. Alison Pearce (z Royal Academy of Music w Londynie), prof. M. Habeli (z La Haute école de Musique de Genève), prof. Evy Blahovej, Macieja Pietraszko (NYC Opera), egzaminach orkiestrowych Krakowskiej Filharmonii, ogólnopolskich i międzynarodowych konkursach. Współpracuje z Muzeum Fryderyka Chopina i Narodowym Instytutem Fryderyka Chopina w Warszawie w ramach cyklu Sztuka słuchania. Jako solista, kameralista i akompaniator koncertuje w kraju i zagranicą (Ukraina, Szwajcaria, Włochy, Niemcy, Szkocja, Francja, Czechy). Pianistka wystąpiła m.in. na zaproszenie Filharmonii Rzeszowskiej, Filharmonii Krakowskiej oraz The Chopin Circle in Scotland. Współpracuje zarówno ze śpiewakami jak i instrumentalistami, z wyczuciem grając muzykę różnych epok, w tym współczesną (prawykonania utworów M. Jabłońskiego). Od 2001 r. współpracuje z Filharmonią Krakowską jako pianistka, często pełniąc funkcję współtwórcy programów edukacyjnych i koncertów dla młodych widzów. Od 2013 r. pracuje na Wydziale Wokalno-Aktorskim Krakowskiej Akademii Muzycznej jako akompaniator. W 2019 r. uzyskała tytuł doktora sztuk muzycznych, a w 2020 r. odznaczona została nagrodą Rektora Akademii Muzycznej w Krakowie.

Zdjęcia z wydarzenia znajdują się na naszym profilu na FACEBOOKU (wystarczy kliknąć w poniższy baner)
pobierz regulamin wydarzenia: Regulamin koncertu.pdf